cégszékhely
Székhelyszolgáltatásunk:
- Saját tulajdonú ingatlan a székhelyszolgáltató.
 - Vállalkozása igényeihez igazodva személyre szabott székhelybérleti szerződést kötünk. Lehet csak postafiók szolgáltatást, vagy egyéb extra szolgáltatásokat is igénybe venni.
 - Postai küldeményeit akár scan -elve, elektronikus úton még a kézbesítés napján továbbítjuk Önnek.
 - Ha szükségesnek tartja, ajánlott küldeményeit is átvesszük.
 - Leveleit igény szerint átveheti személyesen is – Kollégánk napi 6 órában megtalálható az irodában -, vagy továbbpostázzuk heti 1 vagy 2 alkalommal az Ön által megadott címre.
 - Cégtáblája nem egy papírfecni az épület bejárata mellett, hanem irodánk ajtajánál van kihelyezve igényes táblán.
 - Faxot is fogadhat általunk, melyet továbbítunk az Ön e-mail címére.
 
Kiknek ajánljuk a székhelyszolgáltatást?
- Olyan cégtulajdonosoknak, akiknek nincs Pest megyében ingatlanja, de szeretnék, hogy cégük itt legyen bejegyezve.
 - Mikro- és kisvállalkozásoknak, akik nem akarnak irodát fenntartani, mert tevékenységük folytatásához nincs szükség erre.
 - Induló vállalkozásoknak, akik még nem tudnak irodát fenntartani, de nem szeretnék, hogy az otthonuk és a cégük címe megegyezzen.
 - Olyan cégeknek, akik nem akarják, hogy egy hivatali megkeresés váratlanul érje őket. Megkeresés esetén mi fogadjuk őket, és erről természetesen értesítjük Ön.
 - Akik szeretnék kiélvezni annak előnyeit, hogy nagy gyakorlattal rendelkezünk a hatóságokkal való kapcsolattartásban.
 - Akik nem szeretnék az otthonukat, illetve vagyontárgyaikat kiadni akár költségelszámolás, akár hatósági megkeresés, akár kényszerintézkedés miatt.
 - Olyan cégvezetőknek, akik sokat vannak úton, nincs idejük akár napi rendszerességgel a postai küldemények átvételére, a postán sorbaállásra.
 
Szolgáltatások:
Székhelyszolgáltatási díjak:
- 6 havi periódus: 30 000 Ft-tól / hó
 - 12 havi periódus: 60 000 Ft-tól / hó
 
Tárgyaló biztosítása:
- A székhely szolgáltatás díjában havi egyszer 1 óra tárgyaló biztosítás benne van.
 - Szükség esetén további lehetőséget tudunk biztosítani külön díjazás ellenében.
 - A szolgáltatás ára: 15 000 Ft / óra, minimum foglalási idő 1 óra.
 - A szolgáltatás díja a tárgyalás végén készpénzben fizetendő
 - Tárgyaláshoz, megbeszéléshez igény szerint szükséges kiegészítők (kávé, üdítő ) rendelkezésre állnak.
 
Szolgáltatások:
- Postai küldemények átvétele
 - Egyéb küldemények átvétele
 - E-mail értesítés levél érkezéséről
 - Küldemények átvétele személyesen a székhelyen
 - Cégtábla kihelyezés
 
Külön díjazás ellenében:
- SMS értesítés küldemények érkezéséről
 - Az átvett küldemények postázása
 - Levelek szkennelése és e-mailben továbbítása
 - Levelek futárral történő továbbítása
 - Bélyegző készítés
 - Tárhely cégadatok közzétételéhez
 - Adott faxszámra történő továbbítás
 - Munkaasztal biztosítással internetcsatlakozással, nyomtatókapcsolattal, fénymásoló használattal
 
Igény esetén grafikai és internetes szolgáltatások. 
Gyorsan és kedvező áron a SpaceboyDesign szolgáltatásai:
                - Céglogó és egyéb grafikai tervezés
 - Névjegykártya készítés
 - Domain és tárhely ügyintézés
 - Honlap készítés és internetes megjelenések
 
Fontos tudnivalók a székhelyszolgáltatásról
Szerződési feltételek:
- Ha a cég leendő vagy meglévő ügyvezető igazgatója külföldi állampolgár, fél éves székhely-szolgáltatási díjat kérünk.
 - Fenntartjuk a jogot arra, hogy bizonyos esetekben a székhelyszolgáltatás igénylését indoklás nélkül elutasítsuk.
 - A vállalkozás cégnyilvántartási adatai között nem lehet végrehajtás, felszámolás.
 - A székhelyszolgáltatás igénybevételével egyidejűleg, amennyiben gazdasági tevékenységet is folytat a cégük, úgy telephely ill. fióktelep létesítésére is szükség van, mivel a székhelyen gazdasági tevékenység nem folytatható.
 - Telephely vagy fióktelephely szolgáltatásra az alábbi csomagunkat ajánljuk.
 
Székhelyszolgálat - szerződéskötés menete négy egyszerű lépésben:
1. Telefonon vagy e-mailen időpont- és adategyeztetés:
- Cég leendő vagy meglévő elnevezése - Cég adószáma vagy cégjegyzékszáma - Ügyvezető(k) és kontaktszemély személyes adatai - Díjfizetési periódus - Új cég alapítása esetén általunk biztosított legyen az ügyvéd vagy rendelkezik saját ügyvéddel?  | 
                          
A gyorsabb szerződéskötés érdekében az előzetes egyeztetés alapján előre el tudjuk készíteni székhelybérleti szerződését, hogy Önnek már csak aláírnia kelljen a személyes találkozó alkalmával.
2. Szerződés:
A székhely-szolgáltatási helyszínen személyes szerződéskötés (iratok aláírása)
Az első díjfizetési periódus készpénzben kiegyenlítése
3. Hozzájáruló nyilatkozat kiadása.
4. Részletek egyeztetése.
(Pl.: postai küldemény továbbításáról, további extra igényekről)
Szükséges cégdokumentumok és személyes iratok:
• Új cég alapítása esetén az ügyvezető, vagy aláírásra jogosult:
- Személyi igazolvány - Lakcímkártya - Adókártya  | 
                
• Meglévő vállalkozás esetén:
- Cég alapító okirata / Társasági szerződés / Végzés (ügyvéd által ellenjegyzett) - Aláírási címpéldány (ügyvéd vagy közjegyző által hitelesített) - Fent felsorolt személyes okmányok  | 
                    
